شعر های جالب برای نوشتن خاطره

 

برین برا دفتر خاطرات دوستاتون بنویسین و حال کنین!

 

لوبیا پلو و ماهی ..فدات بشم الهی ..من عاشق تو هستم .. تو قابلمه نشستم .. یه لنگه کفش تو دستم ..منتظر تو هستم

 

 

نوشتم نامه ای با برگ زیتون. فراموشم نکن ای دوست شیطون!

 


قطار میرود ریل میماند، دوست میرود خاطره میماند

 


نگاهم با نگاهت کرد برخورد، خدا مرگت بده حالم به هم خورد!

 


خاطره نوشتم روی برگ که هر وقت بخوانی به یادم بمانی...

 


بند بند دل بنده به بند بند دلت بنده! دل بند بنده، دلم برات تنگه!

 

 

قربونت برم هفته به هفته                                    اون ريخت قشنگت به کي رفته؟!

 

 

براي شروع کردن خاطره ها :

1ـ سلام، سلامي به گرمي آفتاب و به زيبايي گلي مثل تو.

2ـ سلام، سلامي خالي از عذر و بهانه، نثار لحظه هاي آبي تو که کرده در وجودم آشيانه.

3ـ از گل سوسن حرف س مي گيرم، از گل لاله حرف ل مي گيرم، از گل آلاله حرف آ مي گيرم، از گل مريم حرف م مي گيرم و دست گل سلام را به تو دوست عزيز تقديم مي کنم.

 

 

اين براي نوشتن متن خاطره هاست:

کنار دريا نشسته بودم. ناگهان بادي وزيد و گفت: بنويس.

گفتم: چه بنويسم؟

گفت: براي بهترين دوستت بنويس.

گفتم: قلم ندارم.

گفت: با خونت بنويس.

گفتم: کاغذ ندارم.

گفت: بر روي کاغذ احساست بنويس.

من هم گفتم چشم و براي بهترين دوستم ........... جان نوشتم.

 

 

اين بيت شعر هم براي آخر خاطرست:

اگر لبخند زدي بر خط زشتم، برو عينک بزن خوش خط نوشتم!!!!

  

 

اتل متل يه فانوس

برات فرستادم بوس

گرفتي بگو آره

نشد بگو دوباره

 

 

 

سلام سلام باقالي

مثل خودم باحالي!

يه بوس برات ميفرسم

با طعم پرتقالي!

 

 

الهي چوب بشي پشمک بشم دورت بگردم

بعد منو بخورن تو لخت بشي هر هر بخندم!

 

 

اگر روزي مرا کردي فراموش، الهي شب بخوابي صبح بشي موش!

اگر روزي تو را کردم فراموش، بدان لوبيا شدم رفتم تو آبگوشت!

 

 

اتل متل گلابي                    دلم تنگه حسابي

يه روز با پول خودت              مي برمت کبابي!!!!

 

 

دوستت دارم يه عالمه                        اندازه ي يه قابلمه

 

 

 

الهي زنده باشي نازنينم                        بخندي از لبانت گل بچينم

 

 

اينم براي سلام اول خاطره:

سلام. سلامي به گرمي ساندويچ و به سردي آب هويج.

 

 

دوست دارم اسمتو با صابون روي ابرا بنويسم؛

تا وقتي بارون مياد همه کف کنن!!

 

 

اينم براي آغاز خاطره:

ياد کسي کردن دل مي خواهد نه دليل. از ته دل يادت کردم بي دليل.

 

 

به قشنگي چشم هاي ستايش،

به مردونگي طاهر،

به گيجي صابر،

به پول و حشمت فردوس،

مي خوامت!!!!

 

 

آدامس بخور که باد کني،

منو هميشه ياد کني!!!!

 

 

 می دونی چرا خورشید قرمزه؟چون وقتی دوستی من و تو رو میبینه آتیش می گیره!   

 

   

  دیشب به تک تک ستاره ها سر زدم اما هیچ کدام تو نبودی.وقتی به آخرین ستاره رسیدم در گوشم گفت:اونی که دنبالش میگردی ماهه نه ستاره!

  شما طبق تبصره ی۱۳۷قانون اساسی سرزمین دوستی محکوم  هستید همیشه در قلب ما بمانید.

 

 

 زیباترین سلام دنیا طلوع خورشید است که آن را بی غروبش به تو تقدیم می کنم.

 

 

 زندگی ما مثل ارگ است.دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها.اما تنها زمانی می توانی زیبا بنوازی که همه ی دکمه ها را فشار دهی.

 

 

 گل سرخ و سفید و ارغوانی                                   فراموشم نکن تا می توانی

 

 

اگر لبخند زدی بر خط زشتم                                   بدان دوستت دارم تند تند نوشتم 

 

 

اگر لبخند زدی بر خط زشتم                                        غلط کردی به این خوبی نوشتم!

 

 

 کسی که باکسی دل دادو دل بست                            به آسونی نمیتونه کشه دست

 

 

  لیمو نخور ترش کنی-منو فراموش کنی                       آدامس بخور باد کنی-منو همش یاد کنی

 

 

  می نویسم یادگاری تا بماند روزگاری                          می نویسم روزگاری تا بماند یادگاری

 

 

 اینارو می بینی گفتم بیکاری براش سوال پیدا کنی

 

 

؟

 

؟

 

؟

 

 

 

 سلامی به گرمی پتوی گلبافت و به خوشی بوی شقایق های زندگانی

 

 

 

 سلامی به داغی اش رشته که با کشک روش نوشته مرامت منو کشته

 

 

 

 از عشق تو لیلی   خوردم به تریلی

 

 

 

 روی گل زرشکی، با یک مداد مشکی، هزار دفعه نوشتم، تو انتهای عشقی

 

 

 

 اگر روزی تو را کردم فراموش

 

بدان اب قطع شده ماندم زیر دوش

 

 

 

 دوستت دارم مثل هویج

 

می خورمت با ساندویچ

 

 

 

 به اندازه تمام نفس هایم دوستت داریم

 

از طرف یک مرده

 

 

 

 به اندازه تمام سلول هایم دوستت دارم

 

از طرف یک تک سلولی

 

 

 

 صابون داریم، کف نداره

 

چراغ داریم، نفت نداره

 

دوست داریم، حرف نداره

 

دوستت دارم، شک نداره

 

 گل سرخ و سفید به سینه بستم 

میان دوستان دل به تو بستم

 

 

 

 آی گاری گاری گاری

 

این باشه یادگاری

 

 

 

درس زبان چه مشکله

 

... خانوم چه خوشگله

 

 

 

 اگر روزی تو را کردم فراموش

 

بدان فلفل شدم رفتم تو آبگوشت

 

 

 

کبریت و گاز و فندک

 

دوست دارم وروجک

 

 

 

  اتل متل یه فانوس

 

فرستادم برات بوس

 

 

 

 گلی گم کرده ام در باغ هستی

 

خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی

 

 

 

 مثل قلیون دوستت دارم: ق برای قشنگیت. ل برای لبخندت. ی برای یکی بودنت. و برای وجودت. ن برای نگاهت.

 

 

 

گل سرخ و سفید و لوله لوله

 

فراموشم مکن...کوتوله

 

 

 

 اگر روزی مرا کردی فراموش

 

الهی شب بخواببی صبح بشی موش!

( در دو تا شعر (.....) استفاده شده.به جای اونا اسم دوستتون رو بذارین)

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:شعر,خاطره,دفترچه خاطرات, | 8:45 | نویسنده : К |